Dzisiaj wstałam, miałam nieprzyjemny wypadek ale jest tu nie istotny. Ubrałam się i poszłam do szkoły. W szkole też nic ciekawego. Jak skończyłam lekcje i szykowałam się z Olką żeby iśc do domu pani od przyry nas zaczepiła i oznajmiła mi że z tej kartówki o której wam chyba pisałam, z Olą miałyśmy po 6 punktów na 7 ! i dostałyśmy 5 ! Ale się zacieszyłam! Pochwalę się wam że w konkursie Mistrz Ortografii przeszłam do kolejnego etapu ! :D Teraz piszę post, zaraz wezmę się za lekcje :( Potem planuję znowu oglądac ,,Boy in the striped pidżams'' :D Dobra macie tu kilka fotek :)
Wiktoria w mundurze harcerskim w klasie na angolu [pani na chwile wyszła;D]
A tu Ja czyli marta :)
mmmm pychaa :D
Dobra więc papapa ;***





Brak komentarzy:
Prześlij komentarz