A więc wstałam ok.9.00 jak to w niedzielę. Moi rodzice jeszcze spali. Dodam że nadal ubolewam po stracie auta :( Poszłam do kuchni i wyłożyłam na stół jakieś żarcie, wstawiłam wodę na jajka, i na herbatę. Uwielbiam jajka na miękko :) Zawsze je jem w niedzielę, koniecznie 2, to moja tradycja :D Potem zawołałam rodziców, usiedliśmy, włączyliśmy Tv i oglądaliśmy Dzień Dobry TVN, jedząc. Potem o 12.20 oglądałam powtórkę Tap Madl ! ♥ mojego kochanego programu.! Potem weszłam na kompa i siedziałam na stardoll, aż do obiadu. Na obiad miałam ziemniaki, sos , mięso i buraczki :D Po obiedzie wgapiałam się w Tv. Później stwierdziłam że mi się już strasznie nudzi więc, telefonik w rączkę i numer do Wiki :D Oznajmiła mi że teraz nie może bo jedzie z bratem do bajkolandu :( Agrhh, byłam na nią zła, ale obiecała że o 17 przyjdzie na pewno. Więc czekałam. Nadeszła 17.30 i jej nie ma. Co za pinda wystawiła mnie ! Więc postanowiłam się obrazić :D Ok. 18 dzwonek do drzwi. To ona.! Plan z obrażaniem nie wyszedł.;) Jak weszłyśmy do pokoju od razu wzięłyśmy się za ... ROBIENIE FOT.! Zaczęła się charakteryzacja .! hahaha pierwsza tura miała być to sesja Ice Beaty z Tap Madl, ale nie wyszła xd Potem to zaczęłyśmy wariować, [nie nowośc] i wyszło co wyszło. Potem Wika poszła, a ja se siedzę na kompie, pewnie do późnego wieczora :D
A więc tu macie te nasze foty : :D
Tutaj Marta, czyli ja : ;D ;*
A tera Wikaa :d














fajne ;p
OdpowiedzUsuńsara.123