Oto Wiktoria :D [ jakby co to kliknijcie to się powiększy]
A Teraz Marta :D
Moich zdj mniej, bo ja jak Wiktori robię to się wczuwam i robię aż za dużo xD
A na koniec nasze rolki :)
moje to te ... yy takie bez czarnego czubka, troche mojego płaszcza widac xD









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz